Alla inlägg den 24 november 2008

Av Maria - 24 november 2008 16:03


Även gångna vecka rusade förbi i ett virrvarr av kurser, konsultjobb, barnskjutsningar, läxläsning, tokförkylning, baka-till-julmarknad-för-att-samla-in-pengar-till-skolresa och annat trams som ställer sig i vägen för seriöst bloggande. Men nu så! Den här veckan är det bara en ynka liten kvällskurs och tre dagars konsultande i vårt norra grannlän. Ja, och så Ofstad-kursen hela helgen förstås. Hmm...


Hoppas i alla fall peta in lite bilder från de senaste helgernas aktiviteter.


Trots påtryckningar tänker jag inte kommentera Steenåldersmannens klickerträningsförsök.  Jag missar honom på måndagarna. Men när jag kikar på klippet blir jag hemskt nyfiken på skillnaden mellan "inlärning" och "problemlösning".


Min underbara frissa Karin samlar på visdomsord på sin anslagstavla. Det här dyker upp framför mig just nu:


Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker!

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards