Alla inlägg den 13 april 2008

Av Maria - 13 april 2008 23:25

På söndagen lyckades jag lura med mig min värdinna Annsofi gryningen så att hon fick se Anki rida senior trail på både Snappy och Claudia. Claudia fick några mellanplaceringar efter visst strul i galoppombyte. Snappy fick hela supporterklubben på läktaren att sätta morgonkaffet i halsen när hon splittade en bom (= fick en hov på vardera sidan i ett galoppsprång).

Vid prisutdelningen räckte det ändå till 1 - 2.

Sedan åkte Skällsta-hästarna hem och Annsofie hjälpte mig att shoppa! En tävlingsblus från Mia. Vi var visst flera som gjorde så, åkte till Skövde för att handla av vår stallkamrat! Mia undrade varför vi inte kunde handla hemma i fikarummet, men i alla fall jag behövde se sånt här på plats för att kunna veta vad jag ville ha (och inte ha). Dessutom var det skönt att få smakråd från sin "personal shopper", som tog sig an westernvärldens underligheter med stor entusiasm.

Nu fattas alltså bara hatt o chaps o lite kunskaper o talang....

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards